Over Datawurk

Over Datawurk

Datawurk is een online data en marketing bureau die ondernemers laat doen waar zij goed in zijn: hun werk.

Datawurk neemt het online gedeelte van het ondernemerschap uit handen bij zelfstandige en kleine ondernemers. Wij bieden social media, website en data beheer aan. Wij zorgen ervoor dat nieuwe klanten jouw bedrijf vinden door de online aanwezigheid van jouw bedrijf aan te laten sluiten bij jouw visie, missie en doelgroep. Jouw visie, missie en doelgroep zullen ten alle tijden de basis zijn voor onze strategieën, maar wij laten data ook werken. Ondernemen met een onderbuik gevoel is heel mooi, maar dat onderbuik gevoel hard kunnen maken met cijfers geeft zekerheid.

Wij werken met een persoonlijke en resultaatgerichte aanpak. Klinkt dit als een fijne manier van samenwerken en wil je meer weten over de diensten die wij aanbieden? Ga dan naar onze diensten pagina voor meer informatie. Of, neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek!

 

Ons team

Het team van Datawurk bestaat uit oprichter Rindert Zijlstra (data specialist) en April Zijlstra – Scholtens (social media expert).

Rindert Zijlstra

Rindert is Datawurk gestart om bedrijven te helpen met het verbeteren van processen en inzicht te geven op data. Al snel kwam het optimaliseren van websites voor e-commerce/webshops er ook bij. Rindert is geschoold in ICT en heeft jarenlange ervaring als Traffic Specialist bij VodafoneZiggo. Rindert maakt harde cijfers menselijk door data om te zetten naar groei mogelijkheden en haalbare doelen.

Over Rindert Zijlstra Datawurk

Datawurk is een online data en marketing bureau die ondernemers laat doen waar zij goed in zijn: hun werk.

Over April Zijlsta Scholtens Datawurk

April Zijlstra-Scholtens

Sinds het najaar van 2022 is April aangesloten bij het Datawurk team. Rindert kreeg de vraag of hij sociale media beheer aan zijn dienstenpakket kon toevoegen en met April haar ervaring was het een natuurlijke keuze om April toe te voegen aan het team. April heeft International Communication gestudeerd en is graag creatief bezig op social media. Daarnaast heeft April tijdens haar studie ervaring opgedaan in e-commerce en klantenservice. April is een creatieve denker die met een resultaatgerichte aanpak strategieën formuleert en online content maakt.